HASTA…HASTAYIM….HASTAYIZ…YETER ARTIK….

 
Hersey pazar aksami basladi…tam iyilesti derken, bir hafta gecdiki yine hasta oldu Rozerin…nezle oldu…burnu hep iltapli, iltapli akiyor, doktora goturmedim, bol bol sivi icirtmeye calisiyorum, ve calpole veriyorum…iki gecedir hic uyumadi, benide, babasinida uyutmadi, surekli kucak istiyor, kucakta uyumak istiyor…YETER ARTIK OFF YA NEZLEMiSiN, NE ZIKKIMSAN BIRAK ARTIK KIZIMIN PESiNi….:-(((

Bu sabah 2 saat uykudan sonra bir uyandim, butun vucudum agriyor, Rozerin’e bulasmasi yetmemis gibi birde bana bulasti nezle, ustelik birde oksuruk var bende…..kizim tek iyilessin pek umursamiyorum bana bulasmasindan ama o kadar halsizimki Rozerin’e bakmaktan zorlaniyorum…Ben kolay, kolay hasta olmam ama cok kotu bulasici hastalik var ve bir cok insan hasta…simdi kendime gidip guzel bir ihlamur cayi yapip icip uyuyacam diyecem ama nasil? Rozerin’i napim???…insallah baba erken eve gelir ve ben biraz dinlenirim, yoksa halim yaman….

About rozerininannesi

Teacher, mummy to a beatifull 18 month old girl...happy, likes reading...
This entry was posted in Hasta. Bookmark the permalink.

6 Responses to HASTA…HASTAYIM….HASTAYIZ…YETER ARTIK….

  1. Swotpisces says:

    çok geçmiş olsun.

  2. civciv says:

    gecmis olsun caniiiim yaaa !

    ben sana burdan günes gönderim bariii ;)))

    …istemistin *hahaha*

    kucak dolusu sevgiler
    civciv

  3. İkiz Annesi says:

    Çok geçmiş olsun o kadar iyi anlıyorum ki:((İnşallah bir an önce atlatırsınız:(

  4. Dolunay says:

    çok gecmiş olsun canım.aynısını bızde yasadık.kızımıza bakacak kımse olmayınca bızım hasta olmamız resmen kabus oluyor.bır an evvel ıyılesmenız dılegıyle.opuyorum.

  5. swotpisces :-)..cok sagol canim..optum..

    civciv :-)..ho$geldin canim…gercekten'de bugun gunes var…cok sagol…optum…

    ikiz Annesi :-)..cok sagol, gercekten cok zor..cocuklar hasta olmasin..:-((..optum

    Dolunay :-)..canim benim bakacaklar var ama ev uzak ulasim zor oldugu icin zor oluyor…cok sagol guzel dileklerin icin…optum canim..

  6. annelili says:

    Bu seneki grip keçi gribiymiş, bir türlü bitmeyen inatçı bir yapısı olduğu için. Çok geçmiş olsun…

Leave a comment