Seni Seviyorum….

canim, kuzum, zeytin gozlum…hani bana “Mummy Ay la yu” diyorsunyabende “Seni Seviyorum” herseyden cokAnnem bana “seni seviyorum” dediginde hep utanirdim…offf ya anne diye mirildanirdim….annem hep “bak sen anne olunca daha iyi anlayacaksin” derdi…iste annecigimi simdi daha iyi anliyorum,iyiki benimsin, iyiki benim kuzumsun..yuzun hep boyle gulsun zeytin gozlum…

About rozerininannesi

Teacher, mummy to a beatifull 18 month old girl...happy, likes reading...
This entry was posted in Rozerin. Bookmark the permalink.

4 Responses to Seni Seviyorum….

  1. SerpiL says:

    banada desin banada:))

  2. sana Deluuu yenge I love you diyecek…hahaha birde Serpil yenge nasil yapiyor diyince…ellerine kafasinda tutup “AHHHHHHHHH” diye bagiriyor….

  3. Anna says:

    Amazing picture! And what a stylish girl!!!!
    xx

  4. Hi Anna, thankyou for visiting my blog…hope to see you again…xxx

Leave a comment