DUMMY DUMMY DUMMY…..:-(((

18 aylik olacak Rozerin hala birakmiyor, biraktiramiyorum, aksine dahada cok istiyor….hatta uyurken biri sag elinde, biri sol elinde digeri agzinda…her hangi birini dusuruncede kiyametleri kopariyor…ne yapmam lazim???? nasil vazgecer??? vazgecermi???? bir suru soru var hic birine cevap bulamiyorum bu aralar…uyumazsa, uykusuz kalirsa diyede endiseleniyorum….

Cok severim bebeklerin emzik emmesine, cok tatli oluyorlar…onceleri almam, emzik vermem demistim ama baktim daha 1 kac gunlukken aglar aglamaz ya annem, ya gorumcem hemen kucakliyor, bende kucaga alismasin diye hemen onlar kucaklamasin diye esimden emzik istedim, adam bir geldi bir suru degisik degisik emzik almis gelmis…boylelikle kucaklama sefasindan kurtulduk…ama dogrumu yaptim????…

En cok beni uzen di$ cikartiyor ve emzigini isirmaya basladi, kac tanesini cope attim, yirtmis disleriyle…Simdi ne yapcam, ne edicem diye dusunup duruyorum…

About rozerininannesi

Teacher, mummy to a beatifull 18 month old girl...happy, likes reading...
This entry was posted in Rozerin. Bookmark the permalink.

12 Responses to DUMMY DUMMY DUMMY…..:-(((

  1. annelili says:

    Elbet bırakacağı bir zaman vardır. Endişelenme…

  2. SerpiL says:

    ay berkayı hatırla sen limon sürmüştün bıraksın diye o emdi tekrar uzattı bidaha limona sür diye:)
    hiç bişey yapma doya doya emsin çocuk yahu.eninde sonunda bırakmicakmı.

  3. Hiç telaşlanma canım,bu günlerde geçer bir bakmışın büyümüş genç kız oluvermiş.Zaman öyle çabuk ilerliyorki? Şimdi şirinlikleriyle kendini affettirmesini iyi biliyor o şirineler.Sevgilerimle…

  4. Hiç telaşlanma canım,bu günlerde geçer bir bakmışın büyümüş genç kız oluvermiş.Zaman öyle çabuk ilerliyorki? Şimdi şirinlikleriyle kendini affettirmesini iyi biliyor o şirineler.Sevgilerimle…

  5. Gülcan says:

    bırakacak ta nasıl? hiç başıma böyle bişey gelmedi ben emsinler diye baktıkça benimkier attılar emziği, ikisi de. kolay gelsin sana…

  6. sabiha paktuna keskin'in videosunda vardı. ilk 18 ay bırakın istediği kadar emsin diyordu, oral dönem olduğu için emmeye ihtiyacları varmıs. ister annesini isterse emziği. 18 ay sonrasında kendisi istediğinde bırakacaktır deniyor. Şayet dışarıdan zorlamayla bırakılsın diye çocugun uzerıne gıdılırse emzıge ıyıce bagımlı hale gelirmiş ve tek emzıkle yetınmezmiş. yazınızı okuyunca paylaşayım ıstedım. sevgıler.

  7. Taze Anne says:

    Bizde de degisik degisik emzik olayi var. Umarim birakma zamani pek sorun yasamayiz.

  8. Arkadaslar, hepinize tek tek tesekkur ediyorum guzel yorumlariniz icin…artik birakiyorum emsin, kendi hazir oldugunda birakir diyorum…hepinizi kocaman optum…

  9. selamlar arkadaşım.bu yavru kuzuyu kokluyorum usulccaık.14 aylıkta benim oğlum var.bu nedenle hemen izlemeye aldım bloğunu arkadaşım.bazı yaptıkları benziyor sizin kuzuya benim küçüğün.ama biz emzik tutturamadık malesef.keşke tutsaydı diyorum ben de.tabi böööle dertleri var dimi bir de.
    sevgier…

  10. Yelish says:

    dis cikariyorsa hic ustune gitme
    Doktorlar iki yasindan sonra emilen emzigin zararli oldugunu soyluyorlar
    Benim haydut saglam tiryakiydi,24 saat emiyordu!
    2.dogum gunu son olacak dedim.O gun de emdi ve ertesi gunden itibaren emzik memzik yok oldu
    Ilk hafta COK ama cok zor
    uyku duzeni bozuldu,sinirli oldu ve ama gercekten de bir hafta alisma suresi cocuklarin ,her seye alisiyorlar
    istersen ayvanat bahcesinde maymuna atmis gibi yap,ya da ku alip gitmis gibi
    Bol sans !:)

  11. mintininmutfagi : hosgeldin canim…bende sana ugramaya calisacam…yine beklerim…

    YeLiZ : canim yorumun icin tsk ederim…rahat birakmaya karar verdim, bakalim ins kendi birakir…

  12. tosbagalar says:

    Büyük tosbağam 2 yaşına kadar emdi ama çok düşkün değildi birgün babannesine gitmiştik döndüğümüzde memesini orada unutmuşuz dedik o da inandı ses etmedi. Hiç problem yaşamadan bırakmış olduk. Sende az emdiği bir dönem bu yöntemi deneyebilirsin

Leave a comment